Известие

Collapse
No announcement yet.

146 1.4тс гори много и припушва черно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146 1.4тс гори много и припушва черно

    Рових в тая търсачка повече от час и така и неможах да намеря нищо смислено.

    1.4 тс 2001 година.
    Гори около 16-18 градско при съвсем леко и спокойно каране.
    До тук са сменени ремъци,ролки,всички филтри,масло-580 лева.

    Утре ще я карам на диагностика на бул.Пещерско шосе - Пловдив,да видим дали ще си каже какво и има.
    Иначе при първото палене сутрин,качва обороти до към 1500 и бавно ги сваля,за около 30 сек. падат на 900-1000.След което почват да играя и да припушва видимо черно.
    За сега масло май не гори.Термостата е заминал и според мен и температурния датчик не подава коректни градуси.Дебитомера ще се смени на 100%,притеснява ме ламбда сондата,скъпа ли е и каква марка да се купува.Катализатора и цялата генерация са чисто нови.Мотора е доста пъргав и набира много приятно (вариатора е нов,забравих да отбележа),само разхода ме притеснява.Свещите ги свалях,някаква марка Sagem видимо нови и с лек кафеникаво-черен цвят - богата смес според мен.

    Има ли някакъв скрит "коз" този двигател или стандартното за ТС.?


    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

  • #2
    Мисля, че повече трябва да се притесняваш за дебитомера точно на този мотор. Цената му е плашеща. Смени си термостата и вижте ламбдата. Сигурно не е добре. Сменяш и нея ако има проблем и разхода ще си дойде на място.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Пари не се жалят.Защо му са толкова скъпи консумативите на този мотор?Така като гледам поне едно 1000 лева още ще "глътне".


      Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
        Пари не се жалят.Защо му са толкова скъпи консумативите на този мотор?Така като гледам поне едно 1000 лева още ще "глътне".
        Само дебитомера е по-скъпичък.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          На мен ми даде този проблем от ламбда сондата. Колега, има доста потребители, които разпродават моторите си на части, а ако искаш нови части потърси в ebay.co.uk далеч по-ефтини са от българските магазини. С бая хора се свързах в този форум и са доволни, е сигурно ще има и недоволни, но все пак видях добри отзиви. Успех!
          Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nikolchoni Покажи съобщение
            На мен ми даде този проблем от ламбда сондата. Колега, има доста потребители, които разпродават моторите си на части, а ако искаш нови части потърси в ebay.co.uk далеч по-ефтини са от българските магазини. С бая хора се свързах в този форум и са доволни, е сигурно ще има и недоволни, но все пак видях добри отзиви. Успех!

            Ламбда сондата е "мудна" НО;Оказа се че големите свещи изобщо не са за тази кола,и са с 3мм по-дълги,двуполюсни.И 4-те са ударени от буталата и изобщо не са работили,като едната е със спукана керамика.Отделно се оказа че "гнездата на свещите" са пълни до горе с вода,смениха се и 4-те кабела.Дебитомера е супер.
            4 нови свещи + 4 нови кабела - 320 лева.
            И към всичко това получих обвинение за нанасяне на лека телесна повреда,защото "майсторът" който я гледа в петък изобщо не е погледнал свещите и не ми е сменил ролката на пистовия ремък,с една дума,излъгал ме е.За което получи шут в задника,но за "нещастие" падна в канала


            Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

            Comment

            Working...
            X